diumenge, 21 de febrer del 2010

Arriba el Circuit

SÍ! Aquest dissabte és EL DIA. És el dia d'agafar un Avant a les 8 del matí, arribar a Barcelona Sants per agafar un rodalies que ens porti a Montmeló, i un cop allí el tindrem davant... el Circuit de Catalunya. Tinc tantes ganes de veure els testos de Fórmula 1 que no puc esperar-me encara una setmana. Pensar en que estaré tan aprop d'aquelles persones que cada diumenge de la temporada envejo i adoro, aquelles que ocupen una gran part de paret de la meva habitació, aquelles que em fan posar la pell de gallina quan fan un bon avançament, aquelles que em fan estremir quan són protagonistes d'un accident, aquelles que fins i tot són capaces d'omplir-me els ulls de petites llàgrimes al veure'ls al podi celebrant una primera posició... I sí, solament són uns testos, que no tenen res a veure amb una cursa, però jo em conformo amb el simple fet de sentir el motor i el soroll dels cotxes passant fugaçment per davant meu, i pensar que allí dins del cockpit, a escassos metres de mi, hi ha aquell pilot que veig llunyà des de les retransmissions de la TV, i que en aquell moment, tinc tan aprop.

1 comentari:

  1. Dis que sí! Els sentiràs ben aprop!^^
    Espero que vagi molt bé!
    Edurne

    ResponElimina